
Evident, obiectivul oricărei companii este de a-și crește popularitatea brand-ului, pentru a înregistra o creștere a vânzărilor și a se dezvolta la o scară cât mai largă. O modalitate extrem de eficientă în crearea oportunităților de dezvoltare ale unei afaceri este prin crearea unei aplicații mobile personalizate în funcție de modelul de business și domeniul de activitate.
Aproximativ 80% din populație folosește dispozitivele mobile pentru a-și îndeplini nevoile de zi cu zi precum rezervări de taxiuri, cumpărături online și plata utilităților. Pentru companii, aplicațiile mobile reprezintă în momentul actual una dintre cele mai bune opțiuni pentru a-și descoperi potențialii clienți.
Deși posibilitățile de dezvoltare prin intermediul aplicațiilor sunt vaste, am indentificat în cele ce urmează, cinci dintre cele mai importante beneficii aduse de dezvoltarea unei aplicații pentru business-ul tău.
- Reprezintă un instrument de marketing extrem de util
Aplicațiile mobile sunt un instrument excelent de marketing ce depășește cu mult mijloacele tradiționale de publicitate precum pliantele sau broșurile clasice, care, pe termen lung, sunt mult mai costisitoare.
Fie că îți dorești să furnizezi informații despre lansări noi, oferte, noutăți, rezervări sau reduceri, o aplicație mobilă este capabilă să transmită instant aceste informații, direct către publicul interesat.
Notificările în aplicație sunt primite atunci când un utilizator deschide o aplicație pe dispozitivele sale. Notificările push sunt primite pe dispozitive, indiferent dacă un utilizator deschide sau nu o aplicație. Practic, actualizările și notificările promoționale pe care le primim zilnic pe dispozitivele noastre sunt notificări push.
Transmiterea notificărilor push a devenit unul dintre cele mai populare instrumente de marketing ce le oferă antreprenorilor posibilitatea de a trimite mesaje utilizatorilor într-un formular de alertă cu privire la orice cupoane, reduceri, oferte etc. Acest lucru îi ajută să-și îmbunătățească considerabil vânzările de produse și dezvoltarea brand-ului.
- Sporește loialitatea clienților
Cel mai interesant aspect al unei aplicații mobile este că permite antreprenorilor să interacționeze direct cu clienții lor. Acest lucru este extrem de important pentru cultivarea loialității clienților față de brand .
Având în vedere promoțiile destul de agresive de pe rețelele de socializare, bannere la marginea drumului, anunțuri, semne intermitente, pliante, site-uri web și marketing prin e-mail, îți poți pierde treptat capacitatea de a ajunge la clienții tăi. Însă, prin intermediul unei aplicații, ai oportunitatea excelentă de a creea o asociere autentică și interactivă cu clienții tăi, iar funcțiile precum achizițiile direct din aplicație, notificările și anunțurile au un impact mai mare asupra clienților în comparație cu metodele clasice de marketing. Practic, au întreg magazinul tău în buzunar. 😊
- Îmbunătățește productivitătea și reduce costurile
Avand acces la resurse, comenzi, informații despre comportamnetul utilizatorilor, diagrame ușor disponibile și instrumente de raportare cu date acumulate despre clienți, vei putea avea o tendință de creștere a productivității cu 20-40%.
Mai mult decât atât, pe măsură ce comunicați direct cu clienții și angajații tăi, cheltuielile de marketing și publicitate se reduc drastic. De asemenea, utilizatorii aplicației tale pot partaja conținut prin intermediul canalelor sociale integrate în aplicație pentru a-ți extinde amprenta socială pe internet.
- Încurajează implicarea
Cu cât aplicația ta mobilă are mai multe instalări pe telefoanele mobile ale clienților potențiali și actuali, cu atât ești mai aproape și “la îndemâna” publicului vizat al companiei tale.Web Development
Aplicațiile mobile profesionale vor spori implicarea atât a clienților, cât și a angajaților în afacerea ta prin opțiuni și caracteristici personalizate, deoarece poe oferi:
- Vizibilitate pentru clienții actuali și potențiali 24/7
- Opțiuni de cumpărare și rezervare ușor de utilizat și rapide
- Opțiuni de plată și tranzacții securizate
- Servicii pentru clienți și asistență (ex. „Mesagerie în aplicație”)
Pentru a crește din ce în ce mai mult implicarea și angajamentul, ar trebui să adăugi caracteristici sociale aplicației tale, inclusiv:
- Conectare prin conturi de socializare
- Mesagerie în aplicație
- Aprecieri sau Favorite pentru produse atrăgătoare
- Comentarii și recenzii
- Colectează detaliile clienților pentru a le îmbunătății experiența
O companie de dezvoltare a aplicațiilor mobile integrează instrumentele potrivite de analiză a datelor în aplicațiile create, iar accesarea detaliilor despre comportamentul utilizatorilor îi ajută pe antreprenori să adune detalii vitale despre preferințele clienților, având posibilitatea de a crea o strategie de afaceri orientată spre obiective. Pe baza datelor, aceștia pot crea campanii de marketing online mai eficiente pentru a spori vânzările produselor și serviciilor, și implicit, vor putea obține venituri semnificative.
Conținutul și caracteristicile aplicațiilor mobile pot fi personalizate în funcție de locația, preferințele și implicarea utilizatorilor din aplicația ta, fapt ce permite îmbunătățirea experienței generale a acestora.
Concluzie
Indiferent de industria în care activezi, avantajele de a avea o aplicație mobilă pentru compania ta sunt abundente, iar investiția în aceasta este, în opinia noastră, una bună. Ia în considerare acest mare salt ca o modalitate de a-ți menține afacerea deschisă 24 de ore pe zi, si de a-ți extinde brandul la o scara mult mai mare.